dimecres, 30 d’abril del 2008

27 D'ABRIL FESTIVITAT DE NTRA. SRA. DE MONTSERRAT . PUJADA AL MONESTIR

SAMFAINA FOTOGRAFICA

Aquest any la festivitat de Nta.Sra.de Montserrat s'escau en diumenge.

Per frui dels actes, decidim fer-hi una escapada,tot pujan a peu desde Monistrol.

Per si encara algú en desconeix el camí,fem un petit apunt per arribar-hi sense problemes.

ITINERARI:

Monistrol,plaça de la Font Gran.Col.locats enfront de la Font,tan sols cal girar el cap a la esquerra per visualitzar unes senyals de pintura (vermell i blanc )GR ó (verd i vermell ) itinerari de la Matagalls - Montserrat.que caldrá encalzar per seguirles integramanent fins al Monestir,al qual arribem en menys de dues hores.

Suggeriment:

Si penseu retornar a peu.Proposem una ruta alternativa per baixar a Monistrol fent un itinerari diferent,per un indret menys conegut,peró no faltat d'interés i bones vistes.I també compta amb la facilitat d'estar totalment senyalitzat.En aquesta ocasió les pintades son de color groc i blanc.PR.C-19.El podeu copsar en el camí dels Degotalls. BONA VOLTA!

jordi cerdanya ha dit...

Molt guapes les fotos, peró fa una mica de mal d'ulls veure-les totes juntes.
La descripció de l'itinerari l'hauries d'ampliar una miqueta, nomes una miqueta, doncs els qie desconeixen la muntanya poden arribar a qualsevol lloc (es broma)

Alexia ha dit...

Hola Jordi soc la Isabel,jo també penso lo mateix,que es va quedar descansat en la resenya que va donar.Per perdret a la primera de canvi,je,je,