dimarts, 16 de març del 2010

TRES EN UNA

Diumenge, 14 de març 2.010
Estem tan actius que fins i tot ens falten dies, i per això hem tingut que unificar activitats en un mateix jorn, vet aquí la raó d'aquest, TRES EN UNA. Feix conformat per : Recollida del Pessebre de Espeleologia, Calçotada, Trofeu Collonut 2.009.
Descripció --> Sortim de la Plaça del Pont a les 8'45 h. cap El Bruc, aparquem els cotxes al costat del monument a El Timbaler. A peu de l'escultura, jeu un indicador de la Ruta de les Batalles, itinerari senyalitzat que parteix cal el Bruc de Dalt, i que utilitzem per recorra la primera part de la nostra caminada. Minuts vençuts passem l'indret on teòricament es va desar-rotllar el primer confronta-ment. Seguim recta fins a trobar una cruïlla que du a l'Era dels Pallers. Aquí deixem el camí marcat per trencar a la dreta darrere les indicacions de Refugi Vicenç Barber - Bruc, fins arribar a l'Era dels Pallers. Esmorzem, i ens atansem a la Cova Masmuntanya per recuperar el Pessebre.
Retorn-. Des de l'Era marxem encarats al Torrent de la Diablera, rastrejant unes destintades pintades que ens serviran de guia fins a empalmar amb una clara pista que pels boscos de Can Rovira ens retorna a El Bruc. = 9'5 quilòmetres / 2 h. 30 minuts.
Recollits els autos, baixem a Monistrol. Ja a la vila pugem al Pla de la Forca, per en la Enramada de la Batanera, dur a terme la Calçotada, i la entrega del Trofeu Collonut 2.009. Guardó que enguany es va adjudicar el company Jaume Centelles.